الثلاثاء 04-10-2022
الوكيل الاخباري

تامر حسني يعلن عن خطوة مفاجئة لكافة متابعيه حول العالم

Tamer-Hosny-


الوكيل الإخباري-أعلن الفنان تامر حسني عن اعتزامه فتح حوار ليلي دائم مع جمهوره كأسلوب جديد للتواصل معهم عبر التعليقات وخاصية الستوري في صفحته الخاصة على "انستغرام "  .

اضافة اعلان

 

وشارك الفنان صورة له عبر صفحته الخاصة في انستجرام وعلق عليها :"حبايب قلبي في حب ربنا و حبكم ان شاء الله كل كام يوم هاجي على بالليل كدا نتناقش في موضوع من خلال مشواري و تجربتي في الحياه ، جايز تستفيدوا منه حاجه و جايز يكون في كتير منكوا هيكون كلامي بمثابة اشاره تشجعهم كانوا مستنيينها ".


وتابع الفنان "من خلال خبرتي النجاح بيقوي و يجعل كل من حولك يهتم بيك و العكس صحيح و اعني بالنجاح النجاح الانساني في علاقاتك بربنا و الناس .. النجاح المهني و تحقيق ذاتك و طموحك و تحديك لكل الصعاب و تخطيك لكل محنك زي ما عملوا كتير قبلك و ظروفهم كانت اصعب منك و وصلوا لاكبر من احلامهم امانه عليكم محدش يكتبلي عاش و هو دا و تقبر قلبي انا عايز افتح باب نقاش حقيقي يخليكوا تاخدوا قرارات مهمة في حياتكم او تتشجعوا و تتحمسوا لخطوات ايجابية اتكلموا و قولوا اللي جواكم تفريغ احاسيسكم هنا و اي اسأله جواكم او اي مواقف او حكايات لما تتقال هنا هتبقى اول خطوه للصح عشان هتتولّد طاقة كبيرة للخير شاهد عليها ربنا  هتكون خير اوي لينا ان شاء الله ، في بعض الآراء هرد عليها في الستوري يارب تشوفوا الردود عشان هتخصكوا برضو "